Procedura składania i rozpatrywania reklamacji w BOŚ Leasing – EKO Profit S.A.:
1. W przypadku zastrzeżeń wobec jakości Obsługi Klienta prosimy o skierowanie zgłoszenia za pomocą formularza dostępnego na stronie lub wiadomości email: reklamacje.leasing@bosbank.pl zawierającej dane identyfikacyjne: nazwa Klienta, nr NIP, numer telefonu, adres email, numer umowy/oferty, opis zastrzeżenia, oczekiwania. W przypadku braku możliwości dokonania identyfikacji na podstawie przekazanych danych BOŚ Leasing – EKO Profit S.A. zwróci się prośbą o ich uzupełnienie. BOŚ Leasing – EKO Profit S.A. zastrzega sobie prawo do weryfikacji osoby zgłaszającej i posiadania przez nią odpowiedniego umocowania obejmującego uprawnienie do składania reklamacji.
Masz trudności? Zgłoś się do nas o pomoc
2. Rozpatrzenie zgłoszenia i udzielenie odpowiedzi następuje w ciągu 30 dni od otrzymania reklamacji. Klient zostanie powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji drogą poczty elektronicznej lub korespondencyjnie na adres siedziby Klienta wskazanym w umowie. Jeżeli Klient nie zawarł umowy z BOŚ Leasing – EKO Profit S.A. odpowiedź zostanie skierowana na adres email lub korespondencyjny wskazany przez składającego reklamację. Zachowanie terminu rozpatrzenia zgłoszenia jest spełnione przy wysłaniu odpowiedzi tuż przed jego upływem.
3. W przypadku zgłoszenia skomplikowanego uniemożliwiającego rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie wskazanym w pkt. 2. BOŚ Leasing – EKO Profit S.A. przekaże informację Klientowi wyjaśniając przyczynę opóźnienia oraz wskaże okoliczności, które konieczne są do ustalenia do rozpatrzenia zgłoszenia. Termin rozpatrzenia takiej reklamacji i udzielenia odpowiedzi nie będzie dłuży niż 60 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
Administratorem danych osobowych jest BOŚ Leasing - EKO Profit S.A., ul. Żelazna 32, 00-832 Warszawa, leasing@bosbank.pl
Podanie danych osobowych jest warunkiem złożenia reklamacji – ich niepodanie uniemożliwi złożenie reklamacji i jej rozpatrzenie przez BOŚ Leasing – EKO Profit S.A. Dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia złożonej reklamacji/skargi oraz w celu udzielenia odpowiedzi na reklamację/skargę.
Wyrażam zgodę na: